05 december 2008

Kungens kurva


Igår kom älskling och hämtade oss efter jobbet och vi styrde mot kungens kurva, Heron City, fanns massa affärer inte många som fall mig riktigt i smaken, fanns ju inte Gina Tricot för bövelen:P:P Ikea var ju riktigt mäktigt, men gissa hur mycket jag shoppade!! NADA!! absolut ingenting förutom två små hamburgare på Mc D!

Är det bara vi tjejer som får den här panik känslan att man måste shoppa nåt, ofta får jag den känslan att jag bara måste shoppa nåt för att släcka nån inre törst, jag kan nästan rycka nåt vid kassan bara för att, helt sjukt egentligen, är dte bara jag som är så! Men igår då tänkte jag efetr när suget kom, liksom hallå jag ville inte ens ha grejjerna jag tänkte köpa i den stunden:P:P

Idag blir det hemfärd, och vi ska förbi strängnäs och kika in på karlssons:):) där brukar man alltid hitta nåt!

Är fortfarande sjukt mycket efetr i skolan, får snart panik, det får bli att isolera mig i helgen och plugga tills jag spyr igen:):)

nu mår jag typ helt bra iallfall, så himla skönt:):) Fast älskling mår inte sådär tipp topp, han mår illa hela tiden, men som jag hatar han att spy, usch:(

ska fortsätta äta min mikromat, kommer bilder på lägenheten om jag vågar lägga upp dem, så hemskt är det:P:P

älskar min michael<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

ja testa den, jag som är tokig i choklad tycker ju såklart om den ;)
haha, jag känner igen mig i det där med att man måste köpa något. måste vara någon slags sjukdom, haha ;D

Anonym sa...

jag har oxå så att jag bara måste köpa nått.. o det är farligt.. för jag sätter mig ofta i en dålig situation efteråt när jag inte har några pengar nästan.. så säger jag varje gång att jag ska skärpa mig o inte göra om samma misstag.. men ändå gör jag det.. o det va inte bra att du sa att man kunde beställa på gina tricots hemsida nu heller.. jag är helt galen i den affären
Kram Malin

martinaolofsson sa...

ja visst är det, en kvinnor sjukdom, eller i för sig när det gäller elektronik gäller det för karlar med ibland:P:P

martinaolofsson sa...

hihi visst e det konstigt malin, pengarna måste liksom brännas, helt sjukt beteende egentligen:P:P hihi tur att de inte har faktura då hade det blitt ruggigt farligt:P:P

Anonym sa...

jaa, men Haléns har faktura! o den sidan måste jag nästan blocka på min data!! måste bli lite ordning på en..