06 december 2008

bitterfitta

jag skrivit att roccos overoll va för tok för liten också, skulle passa mammas coker typ:(:(
det är vad jag är nu:(:(

jag, älskling, raymond och edvin drog på en snabb tur te borlänge:) hittade nyårsklänning/juldagen klänning en kvar, skit snygg, billig, men den fanns bara i xs, tänkte jag testar väl, nej då ska den fastna över tuttjävlarna:(:( vart så jävla bitter:( precis sån skurning jag ville ha på klänningen!

vart på bättre humör när jag kom på att man kan ju beställa på gina tricos hemsida, tror ni den fanns då?? nej ändå bittrare:(
nej nu ska jag sy min egen klänning, synd bara att ja inte har nån overlock maskin, men får gå ändå:) har ju typ fått mammas 7000 kr maskin som hon använt en gång, jag och syrran har haft den bara:P:P min mamma e sömmerska från början men hatar att sy:P:P aldrig sytt nåt till oss eller hemmet så länge jag funnits hihi:P:P

tur att jag har älskling iallfall som får mig på bättre humör:):)
men toppen på moset va ju när dollarstore hade stängt:P min tur idag:P

imorrn blir det middag hos svärmor, yummie:):)

nej nu ska ni slippa höra min bitterhet:):) god natt
älskar min älskade mest:):)
har

3 kommentarer:

Anonym sa...

åk till gina tricot här i falun istället :) deras butik är 10ggr större än den i borlänge och har ett mycket bättre och större utbud :)

martinaolofsson sa...

trodde du bodde i borlänge marielle:P:P har vart där en gång och vart helt förälskad, ska jag åka dit har jag inte råd med klänningen pga bensinen hiih:P:P visst e de sveriges största gina?

Anonym sa...

jaså hehe, nej jag bor i falun :) ja det sägs att det är det, största gina butiken i lilla falun :)