17 december 2008

how far will people go for glory?

Va precis in på blondinbellas blogg, många verkar inte tåla henne men jag tycker hon verkar vara en positiv och social tjej, såg hennes nya program! Helt ärligt vem skulle inte vilja leva ett liv där pengar är nästan gränslösa, jag skulle inte tacka nej iallfall:P Men alla val är väl inte så bra, tänker på kanin pälsen bland annat men vem jag är jag att döma!

Det var inte dte jag skulle skriva om nu, läste hennes kommentarer lite snabbt åhh shit vad många som försöker glida på hennes popularitet bara i kommentar fältet! såg massa massa inlägg typ : titta, hit, vissa inlägg skrek typ kolla på mig, se min blogg! Detta med bloggandet hur många besökare man har, hur många vänner man har på bilddagboken, facebook, mm verkar blivit en status grej för många! Men blir man verkligen lyckligare som person att ha massa internetvänner, massa besökare mm.

Jag ska inte sticka under stolen med att det skulle kännas lite häftigt att ha många som läste min blogg men nu har jag börjat tänkt efter, vad ger det mig egentligen! De som känner mig vet redan allt som händer i mitt liv, om inte anat vet många dte ändå pga av skvaller och dylikt!

Undrar hur mycket man kommer ångra om typ 10 år att man lagt ut supar bilder från när man va 16 typ och så ska man stå och säga till ens barn att man va så duktig, och hur kul är dte för barn att bli så himla exponerade för omvärlden med massa bilder på internet!!

ska fortsätta med mitt pluggande nu, intressant va!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker verkligen det blivit hysteri det här med bloggar osv, vem är störst, vem har flest besökare, vem har flest kommentarer. Jag har inte överdrivet många besökare, men det gör mig ingenting :)

Anonym sa...

ja men visst, ja är skit rädd för alla "sånna där" . och jag får panik om ja möter någon själv på kvällen,. nästan så dom försöker leva upp till sitt "rykte" ush va ja hatar dom !! snuskjävlar. hoppas allt är bra med dig gumman, kul att träffa dig i avesta förut :) hoppas du får ett bra nyår! :) ;*