03 december 2008

helvets jävla vinterkräksjuka


i söndags efetr jobbet sa det bara pang och jag började spy som en gris, aldrig mått så dåligt, yrade hela natten och ville bara dö just då, så dåligt mådde jag:P och jag som mobbade älskling för han var förkyld då, men jag var fan klenare:) igår mådde jag lite bättre och vi åkte till södetälje:) liten lägenhet som älskling har men bättre än husvagnen, alldeles brevid kanalen och man ser til de stora pubarna här:P:P hela natten mådde jag piss också, magen hade uppror, fått suttit på toa typ halva dan:( efter med skolan också men så e det bara..

gumman hade jag vetat vad som hänt hade jag aldrig åkt hit, hoppas du vet det:):) tänker på dig och din familj hela tiden:) men du är stark:)

rocco as trivs, det finns massa vilda kaniner utanför och roliga ankor i vattnet att titta på:P:P

imorrn slutar älskling 16 så vi ska och shoppa till kungens kurva:):) hoppas jag mår bättre och alla som kommer nära mig får passa sig så det inte blir sjuka:):) orka sitta inne hela veckan:)

ska försöka samla lite ork och fortsätta med et oändliga skolarbete, ushc just nu:(

enda positiva med att va såhär sjuk e att man går ner i vikt hahah dumma jag:P:P

kommer bilder från ungkarlslyan här när ja e hemma igen:):)

puss och hej:)

Inga kommentarer: