10 december 2008

Going strong:)

Det är sånna här svar från lärarna som gör att man orkar kepp up the work:):)

Människan socialt och kulturellt uppgift 9:
utmärkt arbete, där ni har prickat helt rätt

Går så lätt att jobba med malin, vi både e små perfektionister som inte skickar in vad som helst:):)
Känns skönt att få pepp när man sliter satan ur sig:):) jag vet att jag kan få godkänt även fast jag inte anstränger mig lika mycket men jag måste typ göra mitt bästa på alla uppgifter, har typ jämt haft prestations ångest i skolan, men det har lönat sig med:):)

Såg nyss på film med jossan, systrar i jeans två:):) och den var minst lika bra som ettan, en aning porriga killar i den, får man skriva så:P:P hihi titta får man:P:P

Imorrn blir det avesta, mamma ska bjuda mig å lunch sen ska vi te mommo och hälsa på sen hämta älskling<3<3

Ska forstätta plugga nu, DAMP, asbergers syndrom håller ja på med nu:):)

puss och hej:):)

1 kommentar:

Anonym sa...

oxå alltid haft extrem prestationsångest förut.. fast för mig gick det åt helvete när jag hade så höga grav på mig.. o klara ingenting.. så nu har jag fått lagt ner det.. o tänka bara det blir godkänt.. så har det gått bättre..