21 juli 2008

Godishelvete:P


Ejust nu inne på min tredje natt denna vecka och vet ni det jag inte gillar mest med att jobba nätter, jo detta jäkla godis knaprande:P:P
De flesta nätterna har jag suttit här med en lakritsnapp påse och nöjt knaprat i mig den, precis som att det vore helt ok att äta godis bara man jobbar natt:)
Försöker faktiskt annars hålla på lördags godis temat, förutom nån liten brejk(godis, stycksak ni vte;P). Har likosm fått för mig att jag måste ha godis och massa skit för att hålla mig vaken:):) Men igår fickdet bli ändring, inge mer godis, tod med mackor och popcorn, popcorn känns fr mig iallfall mycket nyttigare:):) Idg va ja änu duktigare och tog med vindruvor och morötter:):) Nej nu ska fan de extra 2 kg bort, usch:( Jag vet att jag fortfarande e smal men känner direkt när jag lägger på mig nåt extra, hate it big time!

Min mage krånglar som vanligt, får se om det blir några vändor till läkaren igen, sist ja va ditgjorde de ultra ljud för en barnmorska trodde hon kände en knöl på min ena livmoder, gissa om man va lite skraj då, det snurrade lite i skallen att tänk om jag har cancer, men läkaren hittade ingenting och kom bara fram till att jag har ont i magen för att jag stressar så mycket och då vrider sig min tarm, och undrar hur många grav tester jag har fått gjort under dessa år, läkarna har hela tiden trott mina magproblem har vart utomhavandksap eller vad det heter, men undrar ibland om det inte kan vara nån matallergi eller nåt!

På onsdag eller torsdag ska jag och mamma till kupolen och shoppa loss, får se om jossan följer med:):) Skönt att åka dit nån dag innan löning, pallar intehysterin och allt folk:( Skulle få låna 2000 av mamma så får hon igen de på fredag, perfekt:):)

Innan jag åkte till jobbet idag så skulle jag och älskling försöka få upp madrassen till övervåningen, lätare sagt än gjort, vi fick ta bort massa "plankor" som går från trapptaket och ner i golvet men inget gick, till slut gav vi upp och ska försöka vidare imorgon:P:P

Ska kika på nån film nu eller desperate houswives, får se:):) om sju h e jag hemma igen i sängen med älskling:):)

Inga kommentarer: