25 juli 2008

Flottetur och lite ledighet:P

Är det bara jag som svettas som en gris som har hamnat i klimakteriet:P:P hi hi nej man ska inte klaga på värmen:):)

Var ledig i nästan två dagar nu, och i torsdags efetr jobbet åkte vi ut på en flotte tur, jag, älskling, jossan, sylen, johan och erika:):) Va riktigt härligt men rätt så kallt i vattnet:):) Va så jäkla kiss nödig på flotten att ja öll på att kissa på mig hhhaa, de andra tyckte jag skulle hoppa i och kissa i vattnet men hallå då skulle jag ju på kiss på mig:P:P:P

Sen vart det hem en snabbis och byta om och duscha sen ner på portan för att äta taco buffe, sen bar dte hem till oss där vi spelade kubb och krocket och drack lite:P:P

Igår klöpp jag gräsmattan medans älskling städade huset, omvända roller:P:P
Sen grillade vi med jossan, laxen va såå god:) Sen hämtade Jossan hennes ragg från stockholm och vi spelade också lite kubb och krocket:):)

Handlade föresten en massa på kupolen, fyndade jätte mycket, kommer upp bilder nån dag:):)

Va till Avesta idag och träffade Zandra och mamma, fyndade lite då också, kläder som skulle ha kostat 800 kr fick jag för 180 kr:):)

Måste sova nu, kom nyss hem från jobbet och börjar 08 imorgon bitti:):)Hoppas vi hittar på nåt kul på kortis med alla barnen:):) världens bästa jobb med världens sötaste barn:):)

Saknar min älskling med och min päskling Rocco också:):)) De är och fiskar med johan och ska sova i tält i natt, kommer sakna ihjäl mig tills han kommer imorgon:):)

Inga kommentarer: