22 juli 2008

pust och pöhh




Idag vaknade jag 15,00, hade ställt klockan, hade nog sovit tills det vart dags att åka och jobba annars:P:P

Älskling och jag tog tag i madrass helvetet igen och efter att vi skruvat ner ytterliggare massa plankor från trappen fick viup madrassen och allt annat bråte:):) vart väl ok, har jag sagt at jag hatar tapeterna uppe, och eftersom vi förstörde tapeterna nere när vi höll på så sa älskling att vi måste ju tapetsera där också snart, inte grinar jag för det hihi:):) nu skulle jag jätte gärna vilja ha lite hjälp, det ser ju inte så smickrande ut uppe som sagt men vad tycker ni vi ska måla/tapetsera för färg, funderar på en apetserad fondvägg iallfall, ska vi forsätta på gråa temat, skulle vilja ha vitt men det blir så skitigt så det blir inget med det:):) och en annan fråga är vad tycker ni för säng, e sugen på att bara köpa en stor tjock resårbotten med en tjock bäddmadrass, sån där som e jätte tjcok och går nästan till golvet och bara ha ek fötter till, (stilrent)eller en ek sängstomme, ingen ikea stomme utan en rejäl stomme, gash kan inte bestäömma mig, inte för att jag har råd nu men måste planera:):) mycket vill ha mer och gärna nu på en gång:):)

jag och mami drar imorgon till borlänge istället, ska bara sova nån timme efter jag kommit hem, sen har jag sagt det tidigare att jag ska SHOPPA:P:P
puhh e inne på sista natten nu för denna gång:):)

slänger upp lite bilder på nya sovrummet uppe, mobba intemina påsktapeter tack och inte min icke existerande säng:P:P två sängar har jag och älskling lyckats haft sönder på våra fyra år:P:P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkar ha fått himla mysigt fastän ni inte är klara och jag kan inte sluta tycka att det är häftigt att ni bor i mina kompisars gamla hus :P

martinaolofsson sa...

åhh vad du är gullig pixie:):) hihi förstår det, kul och se hur annorlunda två familjer kan ha det bland annat:P:P