22 juli 2008

Dalarna i mitt hjärta<3



Satt och försökte mig på att ändra lite i bloggen, lyckades inte sådär super, letar fortfarande efter någon snäll person som vill fixa och trixa i bloggen:):)Iallfall när jag kikade runt i inställningarna i bloggen så såg jag att jag inte ändrat adress från avesta, dalarna till norberg, västmannland, och ska jag vara ärlig har jag inte gjort det någonstans, förrutom ellos, de hade gjort det automatiskt:) Anledningen till detta tror jag att det känns konstigt nog känslomässigt att ändra, för det blir så deffenitivt då, då bor jag inte längre där, för en del av min bor faktiskt kvar, jag tycket om Avesta och jag älskade Dalarna:):)

Det känns så självklart att om nån frågar så e jag från Dalarna, en dalkulla med dalmål de e jag det, men de e jag inte längre och jag kan inte stoltsera med det något mer, för jag har faktiskt varit stolt dalkulla, vem skulle inte va det, sveriges enligt mig vackraste landskap:):)

Hahha känner mig sentimental och gammal nu, för några år sen hade väl jag struntat i vart jag bodde, bara jag hade en fest på fredagen och snygga kläder i min garderob, man käner att man börjat priritera annat nu, shit börjar jag verkligen bli gammal och törs jag skriva det mognare:)

Visst e dom fina dalahästarna, själv har jag sett en silverfärgad polle på cranberry i Avesta som ja e helt såld i:):)

Inga kommentarer: