19 juli 2008

Ljuva friluftsliv:P:P









Jobbar natt som vanligt:):) Bra det fördå kan jag passa på att uppdatera lite här och var, hinner inte det annars känner jag:):) I onsdags efetr jobbet åkte vi ut till Emmas stuga på Grycken i Stjärnsund:): Emma, Nicko, Jossan och Lindgren va redan där och satt och drack, älskling hakade snabbt på:):) Emmas roliga kusin och hans tjej(eller kompis) kom dit också:) Eftersom jag skulle upp och jobba förmiddag så åkte vi hem på kvällen men kom tillbaka dagen ef ter:) Pörskan hade då bangat ur och åkt hem, karlar kan då inte supa:P:P Vi fiskade lite och så och tog det mest lugnt! Skönt med friluftsliv, men pallar inte mer än max ett dygn inte riktigt min grej det där med att gå på dass och känna sin allmänt jäkla lortig hiih:) De va tänkt att vi skulle sova i båten men de vart så kallt så vi tvingade Jossan att flytta frå sin dubbelsäng:P:P De flesta la sig rätt tidigt men älslking kom in vid tre kanon full så måste han ha råka släppt ut en hund, så när vi vaknade på morgonen va de sopor över hela tomten, hiih:P:P Jag och Jossan hann med att paddla kanot också i uber sexiga flytvästar:PP Gick på grund också men lyckades paddla runt ön på 42 min, duktiga oss:P:P På fredagen blev det hemfärd efter jag tröttnat på stuglivet, vi tog det lugnt hela dagen, älskling va tok bakis, hahah:):) Den som vill se mer kort från stugan kan kolla Emmas bilddagbok:):)

Inga kommentarer: