19 november 2008

ett skämt

Idag fick jag mitt paket från usa med de rosa hörlurarna:):) det skulle ta 5 till 15 arbetsdagar, beställde förra onsdagen på kvällen, och de kom redan:):) dte måste va ett jävla skämt att grejjer från usa kommer snabbare än typ från ellos och halens, jävla skämt postorder i sverige:(

hihi nej nu blir dte att fortsätta beställa från usa när man vet hur lätt det går och att servicen verkar vara tio gånger bättre än skit ellos iallfall:P:P

är snart klar med ytterliggare än skoluppgift, första uppgiften i människan socialt och kulturellt:):) sen hade jag glömt att jag har muntlig redovisning imorgon om personlig assistent:P:P mitt älsklings ämne:P:P ska göra klart det här nu så jag kan hinna träffa jossan:):)

imorrn kommer älskling hem:) ska va hundvakt med åt saga imorgon:):) rocco kommer bli överlycklig:):)

älskar min älskling mestaste mest:):)

1 kommentar:

Anonym sa...

men ellos är ju snabbast i sverige ju!!!! tar ju bara två tre dagar!!! hennes tar däremot flera veckor