17 november 2008

ojojoj:P:P









helgen har varit helt suverän:):) pappa, lillsyrran elin och pappas tjej gunilla kom i fredas:):) vart tacos och wii på kvällskvisten:):) på fredagen jobbade jag sista dagen på praktiken:(:( sen vart det super god mat som älskling lagade, vi bjöd över jossan också:):) sen vart dte att dela upp oss i tre lag och spela wii:):) självklart vann the star team jossan och jag golfturneringen:P:P sen sjöng vi lite sing star:):) toppen nykter kväll:):) på lördagen åkte jag och lillsyrran till avesta för hon skulle shoppa, hitta massa snygga klänningar men e såå pank:P:P

på kvällen åkte vi till john på förfest sen skjutsade gulliga fiffi oss till avesta och flying:):) ass kulig kväll:):) så kul att ni från norrland kom:):) vi kommer upp i januari:):)

älskling vart dålig som vanligt efetr bizze skjutsat hem oss, hans tur att spy i buskarna denna gång:P:P hanns inte med nån efetrfest för elin och pappa och gunilla skulle åka tdigt på morgonen:) det va helt tomt i huset när rocco väckte mig 09,20, bara jag, älskling och rocco, lite dystert ibland med ett stort hus och bara vi:(

men älskling och jag mös hela söndagen, sköt upp det mesta av pluggningen:) vi hade det såå mysigt:P:P

i januari blir jag moster till andra lillsyrran så då blir dte att åka upp, älskling sa det direkt när han vaknade att vi måste upp:):) och absolut ska vi det i sommar, såå fint där då:):)

kikar på färjan nu, inte med nu heller:P:P

beställt ett par ass snigga hörlurar från usa, tar väl två till tre veckor innan det kommer:):)

nej nu ska jag fortsätta med skolarbetet som jag hållt på med sen jag kom hem från skolan vid 13:P:P

älskar min michael fors mestatse mest, längtar tills du e min man på riktigt:P:P

besök joonta på bildagboken för mer bilder från i lördas, snott bilderna där:):)

Inga kommentarer: