11 november 2008

Iám alive:P

Har inte hunnit blogga på några dar har varit sjuk sen haft praktik alla dagar förra veckan utom en:P:P hann knappt träffa min älskling i helgen:(:( men nu e det sista praktik veckan:):) men efter nyår kan jag börja jobba mycket mer helg igen, man får mycket mindre studiebidrag när man jobbar, får bara tjäna upp till 50 000 på 6 månader och den gränsen nådde jag för ett tag sen:P:P men ska bli skönt att få mer pengar än de ruttna studiebidragen:)
har vart ledig idsag och igår från praktiken och jag saknar det redan, läraren hade ruggigt rätt att jag skulle trivas:P:P får massa beröm av min handledare med, jag ser mig själv mer som en extra personal än en praktikant så jag sköter mig själv:):) lär sig mer av att få pröva på det mesta själv:)

upptäckte igår att på måndag ska vård och omsorgsarbete kursens största uppgift in, lite panik hur jag ska hinna:(:( men men ska bara gå:)

älskling och jag hann titta på ringen i torsdags, den va lika fin dennna gång, vågade inte knäppa kort på den för de skulle precis stänga:)): den ska jag bara ha, vi ska köpa varandras ringar har vbi bestämt så tatueringen ligger långt uppe på hyllan:):) älskling ville inte ha vitt guld haha ähh mig gör det inget om han har annan färg på sin ring bara jag får min med rosa:P:P

igår träffade jag jossan, känns som jag aldrig hinner se dig så mycket som jag vill, vi lagade super god mat och glodde på en jätte bra film:)

saknar min älskling super masssa:):)

Massa grattis till emma och nickos förlovning också:):) jätte glada för eran skulle, och lite häftigt med frieriet:):)
ska fortsätta plugga nu, mina meningar här slutar nästan alltid så:P:P

älskar min älskling mest:):)

Inga kommentarer: