18 november 2008

nya grejor:P



beställt lite nytt:P:P de här skorna har jag velat haft länge och nu fanns de hemma:P:P
och älskar velour dressen:) lila offcourse:P men vill ha en rosa också:):)

har skickat in två av veckans fyra skoluppgifter nyss, puhh skönt som bara den:)
nu kan jag pusta ut en timme eller två:P:P
imorrn ska jag träffa jossan:):)perfekt det:):)

vet inte riktigt vad jag ska skriva mitt liv är inte så händelsrikt just nu:P:P typ bara vakna, gå ut med rocco, äta frukost plugga, ut med rocco, plugga ,äta sova så hela dagarna typ:P:P

har börjat drömt massa läskiga drömmar, att jag blir jagad och försöker döda den som ska attackera mig, inatt handlade det om inbrott tjuvar som skulle döda mig, skit verkligt och läskigt:(

saknar min älskling så himla mycket:):) han är det bästa som hänt mig:):)

Inga kommentarer: