08 januari 2009

Skit csn!!







Suttit i telefon typ sen jag vaknade, csn och lönekontoret! De var så snälla på lönekontoret som räknade ut vad jag tjänat under sista halvåret av 2008, man får ju bara tjäna en löjlig jäkla summa på ca 50 000 brutto per halvår:(:( Som tur var hade jag från början anat att jag skulle tjäna mer så det skillde bara 10 000 från det jag angett till den faktiska summan, och hon trodde att jag bara skulle bli betalningsåterskyldig på 1500 så det var ju skönt! Tur att jag hade gjort det!!

Sjukt att man inte får jobba samtidigt hur mycket man känner att man klarar av, hela grejjen med att plugga är ju att få jobb, det är inge kul alls att säga nej till jobb, till slut får man inge:(:( Jag tycker så länge man inte missköter skolan är dte helt okej att tjäna som man själv vill!

Älskling kanske kommer hem redan ikväll, hade blivit nå orättvisa att visa hade vart ledig mer än andra, så jag håller tummarna::)) Saknar han så:):)

Inga kommentarer: