21 januari 2009

happy hair:)



Fick mitt hår idag, trodde mina slingor skulle passa ihop med det guldiga, men det lutade åt gult, och såg inte klokt ut med färgen, vet att jag inte kan färga det men ska testa ändå:P hade längre hår innan jag klöpp mig än det 45cm långa löshåret, dum jag var, ibland måste man variera:) Idag hade vi redovisning, min grupp skulle sätta ribban högt och gjorde en as bra power point presentation, men deras jävla gamla office kackade upp det:( men läraren vart as nöjd, ingen annan grupp hade gjort något mer än föreberett för muntlig redovisning:) och de två tjejerna plus jag var de som babblade mest på redovisningen med, vi pratade om det efteråt att an måste va som en gam och inte ta hänsyn till de andra om man vill få sin röst hörd:) det vart en rätt hetsig diskussion om våldtäkter, mord mm, jag tycker alla straff i sverige är för låga, dte ska daltas hit och dit med brottslingar, hugg kuken av alla våldtäcksmän, speciellt pedofiler, och jag har svårt att tycka att om en person kallblodigt planerat och mördat en människa ska själv få leva, vad tycker ni? Fast dte är ju svårt att dra gränserna nånstans:)

Eftreåt fortsatte jag och malin att plugga i några timmar här hemma, ska fortsätta imorogn:):)
i lördas va vi till svärfar, åt tacos och hade jätte trevligt, typ alla grabbar vart kalas:):) spelade biljard halva natten, jag och svärfar vann, tror jag:P:P på hemvägen började jag och älskling diskutera och jag vart förbannad så han åkte ur bilen:P:P men bönade direkt att han skulle hoppa in igen:P:P
när vi kom hem var älskling as kalas och ville ha hjälp med att smörja sin tatto, hans salva heter atrix och en annan som jag inte kommer ihåg vad den heter, han började iallfall babbla om att han skulle ha asterix och att han ville vara obelix som va stark och att han skulle hämta stora bumblingar i trädgården och står och viftar med händerna på ett feminint sätt hahaha har allt på film, men vågar inte lägga upp dte här::PP


imorrn kommer älskling hem:):) blir inga festa i helgen, ska jobba på lördag:):) perfa:):) älskar min michael mestaste mest i hela världen:):)

Inga kommentarer: