14 januari 2009

packat:)




Ett tag sen som vanligt sen jag bloggade:) Idag va jag först i skolan och vi hade intro på social omsorg, intressant kurs, får läsa mycket om demens:):)
Vi har fått önskat vart vi vill ha praktik, jag önskade att få vara på ett grupp boende här bredvid mig:):) läraren tyckte jag skulle passa på ett sjukhus:) Inget för mig tror jag och har varken råd eller hundvakt så jag kan inte pendla:)

efter det åkte jag hem och sov en timme, (kunde knappt sova inatt typ 2h) sen kom jossan instormandes, hihi och väckte mig:):) jag hjälpte henne att packa och vi gjorde pankakor:):) kläder hade kvinnan, hihi:):)

tittar på top model nu, vet vem som vinner, hon e absolut finast:)
imorrn kommer älskling hem, saknar han såååååååååååå:):) ska hämta han i avesta eftersom mamma va här i måndags så jag åkte med henne till avesta och tog hem bilen:):)
Vi va till mommo också och hon e så söt, så orlog att jag skulle köra på nåt djur på hemvägen:):)- nu ringer du din mamma när du är hemma så vi vet att du är ok hiih:):) söt mommo:):)

köpt en jätte söt wallstick också:):) men va drygt de va att sätta upp den, bara klibbade ihop sig:):)

ska fortsätta kika på tv sen prata med mitt hjärta:):) åhh vill ha han här nu:):) han har tatuerat sig nu eller kim har gjort konturerna, riktigt snyggt:):)
älskar min michal mest:):) såklart min bebis rocco också:):)

2 kommentarer:

Anonym sa...

verkar som många haft svårt o sova inatt.. jag har bara sovit 3 timmar inatt.. o min mamma hade oxå nästan inte fått sovit nått inatt.

martinaolofsson sa...

visst är det drygt:) sen när man vaknar känns det som man aldrig ens somnat hihi, undrar om det har nåt med månen att göra, va väl fullmåne för nån dag sen:):)