02 maj 2008

Inflyttningsfest och nytt jobb;);)










Äntligen har vi kommit till rätta i huset, har inte orkat skrivit så mycket på sistonde, men mycket har hänt, vi har haft tha inflyttningsfest;);) och jag har fått nytt jobb:):)
festen var riktigt sköjj även fast jag hade problem med att slappna av, en del kan tycka att jag lider av pedanthet, vadå
säger jag;);) Jag tycker bara om att städa;)

Har försökt tänkt efter och räknat alla som var här, kollade igenom kort igår och fick lägga till några, men som det ser ut nu var vi precis 40 st, rätt skapligt:) folk och groggspillningar överallt hiih:):) Mindre roligt att torka toan från spyor morgonen efter:(


Den andra roliga nyheten är mitt ya jobb, som personlig assistent i fagersta kommun, har gått intro nu på två ställen, ska börja jobba ikväll på riktigt, wish me luck:):) Blir vikarie där och ska jobba i sommar, ska försöka få intro på så många ställen som möjligt där:):) Kanske dags att gå med i a-kassan nu borde gjort det för ett år sen men skjuter upp det hela tiden;)



Vi stortrivs i huset, love it bigtime:):) Så himla underbart att sitta ute och grilla och spela kubb på gården, inget slår detta hiih, jo min kärlek till min älskade slår allt:):) Varje morgon jag får vakna upp med dig är jag tacksam, tacksam att jag har världens utan tvekan underbaraste pojkvän, han slår allt med hästlängder:):)

Får ju inte glömma att min syster och Liam har vart här, saknar dem en massa redan:):)


Ska strax gå och lägga mig igen så jag orkar jobba 10h inatt och 10h imorgon natt:):)


Ska bättra mig med bloggandet nu när vi kommit till rätta här:):) Har förresten renoverat min walking closet hiih, laddar upp nån bild så ni får se resultatet:):) eller jag och jag, började med att jag och syrran och liam målade den vit, såg ut som hej kom och hjälp mig så älskling fick komma och rädda garderobe hiih sen målade jag allt guld iallfall:P:P

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh gumman, du måste lägga upp lite bilder från festen :) nyfiken :) pusss

martinaolofsson sa...

hihi de ligger på andra datorn så de kommer upp snart gumman:):) pusss