04 maj 2008

Min heliga söndag:):)





Söndag har alltid vart en helig dag för mig där jag knappt går utanför dörren hiih ligger typ bara och slappar hela dagarna då:):) Kan vara skönt ibland:) Sov till ca 16,00 idag, kom hem vid 07,30 i morse, gick bra att jobba natt:):) När jag gick upp hade älskling bakat scones och lämnat en påse till mig:):) Han e och fiskar gammelgädda med Johan och hans andra kärlek---båten--- hiih:):) Ska ta mig till duschen så jag piggnar till lite och gå och släppa Rocco i skogen igen, han tycker att e typ tråkigast i världen just nu som inte vill leka:):) Ha det bra pussar/M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, jag minns inte ens att du tog bilder därifrån =)

martinaolofsson sa...

hih menar du inflyttningsfesten korten så va dte inte jag som knäppt dom:P:P mickes bror va mästerfotografen:):)