03 maj 2008

Sova sova, jobba, jobba...


För några dagar sen ringde jag chefen och hörde om jag kunde få ständig natt i sommar, nån annan hade redan fått det, me jag skulle få mycket nätter ändå...Förbaskat tänkte jag då..
Idag känner jag mig skit glad över det, hela dagarna blir ju förstörda av att jobba natt, igår sov jag typ hela dagen innan jag stack iväg, kom he 07,30 imorse och somna efter en stund, nu sitter jag här vaken och vet att jag måste lägga mig igen för att orka med natten:(:(
Fritid vad är det när man jobbar natt, fast jag ska absolut inte klaga är så tacksam över mitt jobb och jag trivs:) Men det känns så surt att det var juälsklings långhelg och jag sover/jobbar bort den:/

Nej nu får det bli slutgnällat, är ganska duktig på det:P:P och dags att besöka John Blund igen:):) Får sova snabbt nu så jag hittar gosa med hjärtat mitt:):)

Pussar/M

Inga kommentarer: