26 mars 2008

Ett mongo från Kongo och flyttkaos!

Mongot från Kongo får Rocco stå för hiih, hundjäkeln drog så mycket igår när vi va ute och gick med Jenny och Chilivippen att det kännns som min arm hoppat ur led:( Världens ängel e han inomhus och världens devil utomhus:):)

Flyttkaos e de verkligen här hemma, påminn mig om att aldrig mer flytta, usch och fy och blä:( Så drygt och så e ja ju ensam hemma också, älskling kommer ikväll, kartonger överallt:(

Va tvungen att ta en paus idag och gick med mamma till Krylbo och kollade på möbler och gardiner, hittade en skit snygg ek säng som ja vill ha med sånna där kuddar bakom nacken , som hänger ner från gaveln, know what i mean:P:P

Sen en snabbis ner på stan, mamma berättade att de hade halva priset på hela hemtex, har väntat på det, köpte min efterlängtade gardinkappa, den där svarta,gråa,vita med hällor, så himla snygg:):) I like it:):)

Hem och åt sen, orkade inte fortfarnade med kaoset så jag drog ut och gick igen med jenny och hundarna:)

Har packat lite till nu:( Ska käka sobet nu och kika på house, har blivit helt frälst i house, tror jag och älskling nästan såg en säsong förra helgen:)
Älskling fick låna en mini lastbil till flytten från jobbet så nu slipper vi hyra två släpvagnar, perfecto:):) Nu fatttas det bara lite starka karlar som bär allt:P:P

Ha det bra:):)

Inga kommentarer: