19 mars 2008

Longtime....

Va ett jäkla tag jag skrev här rent ut sagt, nästan tre månader sen, kände väl att jag inte haft så mycket att skriva om:):) Men ska ta tag i dte och börja blogga mer nu:)

Tänkte jag skulle at tag i och göra ett nytt cv, så himla drygt känns dte som bara:( Men skönt när dte är klart:)
Idag har jag inte gjort så mycket, städat lägenheten, ett super bra tips förresten om man vill ha ruggigt rena golv, jag svabbar av det först med moppen sen använder jag duschskrapan, ni vet den där skrapan man får bort allt vatten från duschen med, drar den över hela golvet och torkar upp pölen som blir, sen svabbar jag golvet igen, lite tidskrävande men det blir bra:):) Sen solade jag i mitt trasiga solarie hiih som älskling ramlade in i på fyllan:):) hade inge galler i det så jag brände mig på arslet, fick ett litet brännmärke tror jag:P:P Längtar tills vi flyttar och jag ska få ett nytt solarie, ett dubbel solarie av älskling, han e för go:):)
Har gömt älsklings fina påskägg som han ska få leta efter när han kommer hem:)

Emelie skulle ha kommit hit men hon vart sjuk, men tänkte ut och gå med Felicia istället:):)

På lördag bir det troligen fest hemma hos Emma i Norberg, houseparty för hela slanten och grillning:):) Får se om det blir flying efter eller om vi sover kvar:):)

Ha en bra dag därute:):)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va trevligt att det äntligen stod nånting annat när man va in och kikade :) Lycka till med eran flytt sen :)