17 december 2007

trött, tröttar, JAG.......

Är så förbaskat trött nu rent ut sagt, gick upp med älskling 04,15, eller hm rättare sagt älskling gick upp då och jag drog mig i en kvart:)
Tycker det är mysigt att gå upp med han på måndagarna alternativ tisdagarna innan han åker till Södertälje, och jag ska ju faktiskt upp 06,00 annars:/
Men idag var jag ruggigt trött tror vi somna strax efetr 01,00 så inte vart det mycket sömn:/
Ska ta mig en kopp cafe a latte tänkte jag så jag piggnar till:) Imorgon börjar jag inte förräns 11,45, sovmorgon yeah;)

En vecka kvar till julafton är det också, vi har köpt alla julklappar utom till några bl a kvar till mamma, hmm skit svårt, förslag, ja tack:)

En vecka och två dagar bara kvar till Talinn kryssningen, om vi ska härja, det ska bli så kul, blir piggare bara jag tänker på det:).

Nej dags för den där koppen nu innan jag somnar här:)
Rocco och jag säger puss och bye bye för idag:)

Inga kommentarer: