15 december 2007

Börjat blogga:)

Det kändes som hög tid för lilla mig att ge mig in i blogg världen, för jag tror den kommer ta över alt, lunar och liknande kommer nog inte finnas om några år, kommer nog mest vara bloggar:):) Härligt tycker jag, det blir så himla mycket personligare då:)

Då sitter jag här allstå och skriver i min alldeles egna blogg för första gången, nu måste jag ju skriva nåt riktigt intressant hiih men kommer inte på nåt, sitter och bleker håret en helt vanlig nykter lördag kväll, inte för att jag gör det varje lördag men den här lördagen e som alla andra lördagar, vi sa för npgra veckor sen att vi skulle vara nyktra till vi ska till talinn den 25 decoch hör och häpna vi har vart det i över en månad, lite halv långtråkigt men men den som väntar på nåt gott väntar............... alltid för länge;) Puss och bye bye darlings;)

Inga kommentarer: