16 december 2007

Tråkiga söndag:/

Vaknade upp till en ny dag för en timme sen, pallrade mig upp och gick ut med Rocco:):) Älskling ligger och sover än, men det spelar ingen roll för vad gör man egentligen på söndagar, typ inget, slapp söndag som jag brukar kalla det, massa mys och kolla på film hela dagen:)):)

Imorrn däremot ska vi iväg till en marknad med barnen på jobbet:):) ska bli riktigt trevligt:) Love my job:):) Älskling hade kort helg denna och åker till Södertälje imorgon bitti, sen på torsdag då är han ledig i två veckor:):) Härligt:):) Snart e det julafton också, tycker man skulle införa att bara köpa julklappar till barnen det känns liksom som man bara byter pengar annars, och skapar så mycket stress:/ Det är ju trots allt barnens högtid:):)

Sen kommer ju ångesten inför nyår, ska man festa/ska man vara nykter, vad ska man ha på sig, vart ska man, håret, sminket allt liksom, pressen att göra nånting alldeles speciellt på nyår är jätte stor, man kan ju inte säga dan efter när nån frågar att man haft tråkigt på nyårsafton:/ Nej nyår är alldeles för överskattat enligt mig iallfall...
Brukar oftast sluta i bråk och kaos ändå hihi
Ha det så bra puss och bye bye

Btw det vart skit bra igår när älskling blekte hårbotten på mig, han kan han, super ljust vart det med, men bilder får komma imorrn för på söndagar går jag jämt runt i mjukisar och sminkar mig aldrig, som sagt mys söndag/tråksöndag:p

Inga kommentarer: