02 mars 2009

mood ultra blond


Ska bleka håret, eller göra slingor, saknar mitt blodna hår, dte är liksom jag:):) skulle visa igår vilken färg älskling skulle köpa i avesta, sökte på detta på google mood ultra blond, sen bilder, vad dyker upp, jo fjärde bilden föreställer mig:P:P hade skrivit om färgen i bloggen:P:P
Ska inte bli så ljus, men fräscht med slingor:):) älskling hade så ont att han köpte ingen färg, och norberg har en affär som säljer mood, konsum och det är typ ALLTID slut, fjortisby håla:P:P
frågade idag när de får in leverans, trodde man fick dte på måndagar, nej då på torsdag:(:( skit by återigen:)

Idag hände nåt kul, jag blir ibland sur över smågrejjer och gör de stora, men nu e jag och jenny sams och dte känns så himla bra:) har verkligen saknat henne:):)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är oxå superglad bejbi super glad för vi hittat tillbaka till varandra och glad för dig och micke wooaaa älskar när de går bra för mina pullor.. puss porr