02 mars 2009

Mat



Brukar göra hemmagjord thai, nu hann jag nästan äta upp det inna jag knäppte kort i helgen:P Iallfall supergott och jätte lätt, bara kyckling, kokosmjölk, thai red curry mix och bambuskott, mumma, gillar bambuskotten mest:):)

Idag åt jag en annan favvo mat, pasta, pasta sås, brocolli och bacon, mumma:)
saknar min älskling så himla mycket, verkligen super mycket, vill ha han här nu, alltid:):) men snart har en dag gått och snart är han här hemma igen:):)

snart avslöjas min hemlighet också:P:P nyfikna:P?

idag har jag vart i skolan och jobbat med malin, vi jobbar riktigt bra ihop, ingen gnäller om den andra är trött eller orkar inte plugga just för stunden:):)
idag var jag riktigt trött, somnade efter jag ätit när jag kom hem, hade sovit hela natten, men ställde klockan så jag kunde se unga mödrar:)

Nu blir det tv sen vänta på att älskling ska ringa:):)

Inga kommentarer: